Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker mord

Postat av _jonakz den 11 Juli 2009, 02:54
4 kommentarer · 25 träffar
tjena,

var i florida för ca 14 månader sen, såg då en dokumentär, om en tjej, vars jag inte minns namnet på, som blev mördad..

Tänkte höra om någon av er har en aning om vilken det kan va, ska berätta det jag kommer ihåg..

Hela fallet uppmärksammades mycket i media, folk skänkte pengar för att få mer pengar till utredningen osv

Vi låter oss kalla tjejen för Lina, all det här hände någonstanns i usa, kan tänka mig att det var året 2006 eller liknande, nyligen iallafall!

INFO

Lina och hennes kompisar hade varit ute och festat, och hon skulle sova hos sina kompisar, som bodde i ett studenthus..

Det var ett sådant hus att det var kök, stor hall osv nere, och på övervåningen var alla sovrum.. Vid entrén så fanns det en soffa, där Lina gick och la sig.

(tror) Det var vinter ute, och alla kompisar gick och la sig, lina sov där nere som sagt, olåst dörr med en stort glasfönster så man lätt kunde se in i..

På morgonen upptäckte en av hennes kompisar att lina inte var kvar i soffan, men tänkte att hon nog gått och lagt sig uppe i någon säng på övervåningen av något av rummen...

Lite senare, när alla vaknat till, så upptäckte dom att hon saknades, och dom förstod att något hade hänt, då hennes telefon var kvar, och hennes skor var kvar..

Som sagt, då det var ett par månader sen så minnet sviker, plus att det här visades på natten och jag somnat med tvn på och vaknat och legat och kollat på detta, det var riktigt gripande och jag var rätt livrädd..

Gärningsmannen är fortfarande på frifot, tror jag, bla. därför jag vill hitta detta!

Snälla hjälp mig att hitta detta!

Tjejen var drygt 20 år om jag minns rätt, rätt snygg och hittades död på en åker några månader senare, har jag för mig!

PZ
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..