Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nös ut snusen på en kille, fick spö

Postat av bennyb den 24 Juni 2009, 01:24
243 kommentarer · 433 träffar
Kom just hem efter en slapp kväll ute med ett par polare + några som jag inte har en aning om vilka det är... Vi satt på en bänk som är all in one bänk, sits+bord osv och jag sitter ovanpå bordet och en polare sitter bredvid sen så sitter en kille som jag känner sen förut som är jävligt vild och slåss och skit.

Aja iallafall tidigare på kvällen kanske 1 timme innan vi satte oss på bänken/bordet så råka jag glo lite för mycket på den arga killen så han fråga vafan jag glor på och min polare skydda mig och sa att det är lugnt att jag är med honom. Nu när vi sitter på bordet så känner jag hur jävla nysnödig jag blir och jag snusar baksnus så jag hade lagt in en riktigt feting efter att vi käkat upp kebaben som jag och polarn delade.

Så jag nyser rätt ut mot killen och på något jävla vänster blir lösen i tusen delar och landar i snubbens hår och han skriker "vad i helvete?!?!?!" och drar handen i håret och får snus på handen och luktar på den o de luktade snus så han vänder sig om och ger mig det här haspelspö't http://www.halmstadtorget.se/i mages/bild22560.jpg Han sa att han såg att jag var fiske intresserad redan från början jag kollade på honom och det visade sig att denna kille inte alls var farlig och slogs, han var hur trevlig som helst.

Har ni varit med om nått liknande? Fått spö av någon bara sådär?
Föregående tråd
Nästa tråd

243 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 243 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..