Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjäna pengar medans man har SKOJ!

Postat av OvardatSpraK den 18 Juni 2009, 19:43
12 kommentarer · 181 träffar
TjenixeN FrAAAGbiTE!

Har gått här o funderat ett tag. Alla vill väl tjäna pengar? Själv så har jag tänkt på vad jag brukar göra, och vad jag gillar att göra. Tänk om man skulle kunna tjäna pengar på det man tycker är skoj?

Den första tanken slog mig. Jag festar en hel del, med polare, med nytt folk samt på nya ställen nästan varje helg. Något som jag sett en person ta med sig är en sån "Sodasifon" samt gräddgas patroner. Man suger helt enkelt upp en sån patron med hjälp utav Sodasifonen. Jag skulle beskriva effekten som att man är grymt full i ca 15-40 sekunder, utan bieffekterna som man brukar få när man är full. Det är alltså skitball! Nu till tjäna pengar delen.. Vi säger att man köper en sån Sodasifon och en jävla massa patroner, sen drar man helt enkelt på fest som den här snubben gjorde, räcker att man tar 10-20spänn för att någon ska få testa med en patron, whips så har du tjänat lite pengar. Summan är inte stor men säg att 10 personer vill testa, det ger iaf 100-200spänn på en kväll, det räcker ju en del iaf.

Tror ni det skulle vara en grej att investera i? Vet du själv någon bra metod som man tjänar pengar på, när man själv har kul?

kraM

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..