1
Misshandlad, hitta skolkataloger?
Postat av veriitas den 9 Juni 2009, 20:18
49 kommentarer · 220 träffar
Orkar inte gå in på varför etc. blablabla hände iaf i lördags av 6 pers som antagligen letade offer, jävligt modigt etc. careface.
I ALLA FALL!
Vet att polisen inte är särskilt snabba och jag undrar om det finns någon sida man kan se skolkataloger eller liknande skit på nätet? Så att man kan hjälpa polisen med sitt jobb innan allt rinner ut i sanden.
En sak till, om det finns någon som bor i vårby eller något(min kompis hörde bara att de skulle dra dit, behöver inte betyda att de bor där) så undrar jag även om ni känner igen en:
svart kille, kanske somalier, runt 1.80. rätt så smal.
Men speciellt detta, som är så jävla enkelt att känna igen om man nu bor i området.
___Stort jävla ärr från toppen av huvudet som går ner mot höger öra.__
Det är den enda person av de alla man skulle kunna känna igen dirr.
Tack på förhand.
I ALLA FALL!
Vet att polisen inte är särskilt snabba och jag undrar om det finns någon sida man kan se skolkataloger eller liknande skit på nätet? Så att man kan hjälpa polisen med sitt jobb innan allt rinner ut i sanden.
En sak till, om det finns någon som bor i vårby eller något(min kompis hörde bara att de skulle dra dit, behöver inte betyda att de bor där) så undrar jag även om ni känner igen en:
svart kille, kanske somalier, runt 1.80. rätt så smal.
Men speciellt detta, som är så jävla enkelt att känna igen om man nu bor i området.
___Stort jävla ärr från toppen av huvudet som går ner mot höger öra.__
Det är den enda person av de alla man skulle kunna känna igen dirr.
Tack på förhand.