Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Starcraft error

Postat av Skull_kid den 25 Maj 2009, 21:29
6 kommentarer · 126 träffar
Hej jo det är så att jag kan inte installera starcraft stannar på 57% och sen 10 min senare kommer det upp ett error där det står:

The installer was unable to read the file "C:\\\\Documen ts and Settings\\\\Ca rlos\\\\Deskto p\\\\Starcraft \\\\SC-1.15.2- enUS\\\\Instal ler Tome.mpq". This error may be caused by problems with the media or drive at C:\\\\--for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The data being read was "Common\\\\Sta rcraft.mpq", and the error code was 5.) If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (Converter::Load)

sitter nu på min laptop och på min stationära har det aldrig varit några problem har även testat att googla men hittar inget som kan hjälpa mig.. vad är fel?

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..