1
Världens största klack
Postat av danylito den 24 Mars 2009, 18:05
44 kommentarer · 343 träffar
Fick idéen från facebook. Där dom samlades kanske 50 pers där dom gick och supportade ett random p12 lag i en cup hela vägen och tyckte att det va en bra ide'.
Nu när det är fair play cup innebandy nu här i Jönköping. så tänkte dra massa folk som vill följa med och supporta ett flickor 12 lag (har redan kollat spel tider och hallar det gäller tänkte att detta skulle vara en riktigt rolig ide' att chockera hela cupen med största klacken någonsin.
laget vi ska supporta heter Hovshaga AIF "Haif" och är ett flickor 12 lag (vilket är en ålder då man knappt brukar ha en klack) dom är blå vita vilket jag förstått på deras hemsida och dom spelar sina gruppspels matcher:
Jönköpings Idrottshus B-hallen - 13.50 där dom möter värnamo
Jönköpings Idrottshus C-hall - 17.40 där dom möter skövde
om det går bra för dom tänkte jag att vi kunde supporta dom hela vägen.. intressen?
intresserade kan skriva ett pm för mer information
Nu när det är fair play cup innebandy nu här i Jönköping. så tänkte dra massa folk som vill följa med och supporta ett flickor 12 lag (har redan kollat spel tider och hallar det gäller tänkte att detta skulle vara en riktigt rolig ide' att chockera hela cupen med största klacken någonsin.
laget vi ska supporta heter Hovshaga AIF "Haif" och är ett flickor 12 lag (vilket är en ålder då man knappt brukar ha en klack) dom är blå vita vilket jag förstått på deras hemsida och dom spelar sina gruppspels matcher:
Jönköpings Idrottshus B-hallen - 13.50 där dom möter värnamo
Jönköpings Idrottshus C-hall - 17.40 där dom möter skövde
om det går bra för dom tänkte jag att vi kunde supporta dom hela vägen.. intressen?
intresserade kan skriva ett pm för mer information