Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

problem :|

Postat av AdamSv den 22 Mars 2009, 21:28
21 kommentarer · 311 träffar
Hejsan

Innan jag börjar så vill jag berätta för er att allt detta är sant.

Jag är då 17 år gammal och bor i X (vill inte avslöja pga. personliga skäl). Jag går på NTI.Gymnasiet (2a året) men det går riktigt jävla dåligt... Jag har IG i ca. 5 ämnen (Matte A, Matte B, Naturkunskap, Religion, Datorkommunikation.. om det inte är fler...), jag och mina polare är bland de stökiga i klassen dvs. Snackar och stör etc.

Förra utvecklings-samtalet så lovade jag min mamma att jag skulle lugna ner mig och fixa betygen (en efter en). Men när min mentor ringde i veckan så sa hon att jag var stökig som fan (hon tog fram allt det negativa)... Min mamma blev ofc sur och ledsen, och hon vill inte snacka med mig ...

Jag fattar inte, varför tar skolan bara fram det negativa? :S Dom tar tex. inte upp att jag fixade El-kunskapen på 1 vecka (5 prov)... Eller att jag gjort prov i Matte A och klarat det?

I allafall, min mamma sa att hon inte vill gå på utevecklings-samtalet då hon inte vill bli ledsen igen och hon vill inte att jag ska lova henne att jag ska bättra mig igen (för jag håller aldrig det).

Sen är min mamma så jävla underbar också, hon har offrat allt för att jag och min storebror ska ha det bra i livet men ändå är vi sånna jävla as. Min storebror är 21 år gammal och failade med gymnasiet, han pluggar upp det nu men är arbetslös samtidigt..

Min mamma tror nu att jag kommer bli precis som min storebror; att jag bara sitter hemma spelar WoW och inte gör ett piss...

Jag vill verkligen inte vara sån där, jag vill bevisa till min mamma att jag kan klara mig på egen hand osv. När jag går ut 2an vill jag visa mina betyg med henne och då vill jag se ett leénde.

Min mamma sa att jag kan ringa min pappa (han bor i Tyskland) och fråga om jag får bo med honom för hon vill inte ha mig hemma när jag är sånt svin..

Någon som har några råd på hur jag ska gå tillväga att fixa allt detta?

Jag tänkte mer som ett schema lr så...

Jag ska be min mentor om en lista på vad jag hamnat efter i.

Jag kommer att uppdatera osv..

jag är tacksam för seriösa svar ENDAST
Föregående tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..