Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker låtar sköna låtar :D

Postat av Oggew den 1 Mars 2009, 18:52
3 kommentarer · 94 träffar
Tjena alla här inne på fragbite. Jag söker lite gammal skön old school techno musik idag. Astra - Just another Day är ganska gammal go låt. Jag vet en låt jag letar efter som jag hörde i ett köp centrum när jag var och handlade idag, i hear your voice i no around ich..
tror låten är tysk men kommer inte på vad den heter men den är en gammal skön klassiker. Jag är lite sen med den nya musik också (aaaa' så letar efter några nya pop låten som det är sköna remixer på. Som de som går på radion 24 om dygnen snart är ganska sköna och kan bli ännu skönare med lite remixer så länka gärna till någon skön remix på poplåt =D
det var nog allt för mig idag tror jag, jag tackar så jätte mycket i förskott för hjälpen och önskar er en riktigt skön kväll här på fb =D

P.S jag har verken MVG i svenska eller engelska..
och vad betyder namnet"EDIT" igentligen har sett det lite på andra trådar men jag fattar inte det
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..