Postat av BRUA den 23 Februari 2009, 00:14 0 kommentarer · 125 träffar
hej
har precis formaterat om datorn och nu när jag laddade ner vent så kan jag inte prata.. trycker in "hot key" men den fortsätter att vara röd. och jag har inte bockat i "mute mic...."
nån som vet vad felet kan vara?:)
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#2 Det var ju inte ett tag sen, ska du sitta å tjura över det i 25 år? Tycker själv bara lite hets är positivt, visar hur extremt mycke man vill vinna!
alla har fastnat för det gamla klippet när de inte tackar för matchen, men Get-right har sagt att de är väldigt bra kompisar nu, så det är inget att hänga sig upp med längre, JW är king
För att folk generellt sätt beter sig som idioter på internet, visst är JW lite tjock och har ett visst utseende men det gör han inte till en gris. 90 % av twitch chatten skulle aldrig våga säga en del av de grejer de skriver till folk face mot face. Tycker förövrigt att JW verkar vara en riktigt soft person, hans streams är alltid roliga och han har lite personlighet som han bjuder på.
Den där grejen med NiP har folk väldigt svårt att släppa, även fast spelarna och resten av världen har gått vidare.
#18 Även om du har rätt i sakfrågan att NiP var dem som gjorde fel handlar det ändå om att bete sig sportsligt efter spelet, under matchen kan du avsky dem du möter men efter tackar man för matchen. Nu var denna situation lite extrem och otroligt överhypad av communityn men kan förstå en del av klagomålen från folk på Fnatic spelarna även om jag inte håller med dem.
Jag måste ha något förklarat av er NiP-fans, jag är inte så insatt i CS alls och bara sett lite då och då men tillräckligt för att ha en åsikt.
Bucharest-incidenten som #2 snackar om, det är ju NiP som är riktiga dicks där? Fnatics agerande är ju hur jävla godkänt som helst med tanke på omständigheterna.
Jag förstår att NiP har en historia och därför man kanske kan gilla dom, men alla är ju så genomskinliga som möjligt. Ingen av dom är ett dugg skön, alla är torrbollar som är riktigt tråkiga. Kolla på Fnatic så har ju de flesta en karaktär och de jag sett är att nästan samtliga är ganska sköna snubbar. Kan någon förklara detta fenomen med NiP?
#18 håller med, alla spelare i nip är så jävla tråkiga.. sen är jag trött på alla nip prylar, knäckepizza, glass, handdukar och allt annat värdelös skit
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Chatten är till för 10åringarna som tror dom är mega tuffa bakom datorn.
Imo borde chatten tas bort helt från stora kanaler.
Idag han en av mina topp 5-favoriter.
... sen att folk är omogna och att "pig"-grejen blivit ett meme är ju trist, men sådan är CS:GO-scenen, många snorisar som är yngre än vad CS är.
Den där grejen med NiP har folk väldigt svårt att släppa, även fast spelarna och resten av världen har gått vidare.
#18 Även om du har rätt i sakfrågan att NiP var dem som gjorde fel handlar det ändå om att bete sig sportsligt efter spelet, under matchen kan du avsky dem du möter men efter tackar man för matchen. Nu var denna situation lite extrem och otroligt överhypad av communityn men kan förstå en del av klagomålen från folk på Fnatic spelarna även om jag inte håller med dem.
Bucharest-incidenten som #2 snackar om, det är ju NiP som är riktiga dicks där? Fnatics agerande är ju hur jävla godkänt som helst med tanke på omständigheterna.
Jag förstår att NiP har en historia och därför man kanske kan gilla dom, men alla är ju så genomskinliga som möjligt. Ingen av dom är ett dugg skön, alla är torrbollar som är riktigt tråkiga. Kolla på Fnatic så har ju de flesta en karaktär och de jag sett är att nästan samtliga är ganska sköna snubbar. Kan någon förklara detta fenomen med NiP?
#11 Även om det inte finns något jag hatar mer än twitch-chatten ibland så behövs den ändå, hade inte alls varit samma grej utan den..