Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sjuk,åker snart, fan.

Postat av KhAleN den 14 Februari 2009, 12:59
38 kommentarer · 224 träffar
tjo,! Fick i julklapp av min polare flygbiljetter till Skottland, resan är altså bestämmd för ca 2 månader sen och det var jag och 2 polare som skulle åka.
Dock nu i onsdags så fick jag feber och hostar utav bara helvete, tät i näsan, lock för örat mm. Käkar typ bara alvedon och spyr så fort ja tänker på mat.

Var hos doktorn i går, han var dansk så förstod inget vad han sa men tydligen så hade jag ingen infektion eller något. Han var tveksam till att "låta" mig flyga eftersom höjden påverkar öronen. Tydligen kan jag spränga sönder min trummhinna, kul.

Det vidriga är att alla i min familj har varit sjuka konstant sedan jul - men fan inte jag.

Sitter här och gråtrunkar till 400 pund med 2 föräldrar som tjatar på mig om att jag verkligen inte kan åka och 2 kompisar som säger att det löser sig efter några dagar i Skottland.

Just i detta skede har jag feber (visst det lär gå bort) ont i huvudet (vem bryr sig) hostar (och?!) , ett irriterande tryck mot örat ( kul att sitta på ett flygplan i 1 timme med en spräckt trummhinna, inte precis som att dom stannar).......

Jag har inte bestämmt mig, känns så trist att svika dem när man har fått en resa men dom förstår ju om jag kan eller inte kan.

Vad skulle ni gjort?

/ En förtvivlad katt ;
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..