Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

morbrors fru dödade min katt.

Postat av MahaNdY67 den 23 Januari 2009, 17:13
36 kommentarer · 410 träffar
Tjo, jag är svinarg. Ni kan nog ana varför.

Det är så att mina morbrors fru, hon heter Helen, har indirekt dödat min käre katt.
Hon är en sån som måste bestämma allt. Men min mamma brukar i vanliga fall säga emot när hon vill bestämma något, detta är hemma hos oss. Men hemma hos dem låter min mama, såklart, Helen bestämma, det är ju deras hus?

Mina föräldrar jobbar som säljare, dem driver eget företag så dem är inte hemma så hemskt ofta. När dem är borta så är min mormor här, hon är största mesen och vågar aldrig säga emot. Om en säger jag gillar Frölunda, så säger hon jag med! Om en annan fem sekunder senare säger jag gillar Modo, så säger hon jag med!

Iallafall, för 1 vecka sen var mina föräldrar i tyskland på en mässa, mormor var hemma här hos oss, och Helen passar på att komma hem till oss med sina äckliga ungar.

Jag drar iväg till en kompis, jag pallar varken med Helen eller min mormor. Undertiden så sitter hon i vårt hus och ser att dörren på vårt utehus, är öppen. Hon går ut och stänger dörren och sätter ett jävla järnspett framför den. Jag kommer hem, dem åker, jag märker inget. Kvällen kommer och min mormor slänger ut katten, det är svinkallt och han brukar kunna gå in till utehuset om det skulle hända något osvosv, men där står det ju ett järnspett.

Han har nu varit borta i en vecka och vi antar att detta är anledning, vilket är väldigt troligt enligt mig och min mamma och bror.

Så, jag undrar är det rätt att gå och göra vad man vill, låsa dörrar, möblera om osv, hemma hos någon annan?
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..