Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dejting problem

Postat av trale den 2 Januari 2009, 22:55
32 kommentarer · 206 träffar
Tjaa!!

Nu är det såhär att ja har spanat in en tjej i några vekcor. Är ganska blyg så har inte vågat prata så mycket med henne. Hon går på min skola. Men nu har ja fixat hennes nummer och vi har smsat och msnat lite med varandra.. Hon har tydligen oxå spanat in mig men inte heller vågat göra något eller sagt något.. Hon verkar oxå ganska blyg :P

Det här är en sådan situvation som jag måste ta första steget känns det som :P så ja hade tänkt att bjuda henne på en "dejt".. Har ni några förslag på vad man kan göra på första dejten?
Hade uppskattat seriöst svar oxå =) Hade tänkt mig en filmkväll hemma hos någon med lite myspys =),, Kom gärna med förslag på vad man kan snacka om oxå.. Den pimsamma tystnaden är ju inte rolig ;:P
Jag är 18 och hon är 16 så ni vet :) så det kan nog inte bli någon krog eller något liknande

Mycket tacksam för svar..

Kärlek vid första ögonkastet?

43 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar