Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Att vara smal 2, typ.

Postat av hajlajf den 13 December 2008, 20:01
119 kommentarer · 110 träffar
Hej. Jag skriver som killen som skapade originaltråden, att jag hoppas att det finns några vettiga svar att få. Jag vill egentligen skriva av mig, och hoppas som sagt på någor seriöst svar...

Ni som inte vill/behöver läsa, hejdå!

Jag är en kille på 15, snart 16. Jag var sent i puberteten och har aldrig varit stor till växten, jag har heller aldrig varit stark.

Till skillnad från första tråden har jag ganska mycket självförtroende och ett starkt psyke (förmodligen någon omogen person som kommer klaga på att jag skrev det, men eftersom jag vill ha något seriöst svar vill jag iallafall att den som svarar ska veta det mesta om mig).

När vissa killar var stora redan i sjuan, hade knappt min växtkurva börjat...

Kan ju tillägga att jag har kompisar som stöttar mig i allt, men vafan, allt vill man ju faktiskt inte ta med dem ändå?

Anyway, När man då tillsist började växa i åttan (sent, ja) så fick man inga muskler som vissa får per automatik nästan. Jag växer fortfarande och är nu ungefär 165 och väger drygt 40 kilo.

Har verkligen ingen tvättbräda och jag tränar inget vidare. Min syster har sagt att jag inte borde gymma, då man borde ha växt färdigt först, bekräfta någon?

Jag tränar badminton en gång i veckan, ska nog börja med 2 gånger. Kan det hända något om man göra några situps om dagen, och dricker gainomax innan träningarna? Jag vill väga mer, på grund av _muskler_.

Mina klasskompisar driver ofta med mig om min kroppsbyggnad, då många är biff på riktigt. Visst, det mesta är ju /care. Men någon gång går det verkligen för långt..

Nu till det jag oroar mig mest över; Tjejer.

Jag har en tjej på typ G. Om hon skulle se mig i den här formen, vad fan tycker hon då? Även om jag aldrig kommer bli "biff" på riktigt, så vill jag ju ha lite mer än skinn och ben.

För er som undrar varför jag skapade denna tråden: Jag blev på något sätt taggad att få en kropp jag inte behöver skämmas för, och eftersom jag och den "förra" killen inte har samma problem, skapade jag en ny tråd.

Hur ska jag träna på bästa sätt?

Tack på förhand! //jag

Edit kommer nog...
Föregående tråd
Nästa tråd

119 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 119 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..