Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tjejproblemas

Postat av po_lis den 23 November 2008, 18:58
41 kommentarer · 63 träffar
sheeeo, Måste bara höra med er "tjejexperter"

Jag gillar en tjej så in i helvetes mycket. Träffat henne några gånger men det verkar som att hon inte vill vara annat än vänner. På msn skriver hon t ex endast okej:) aara:) osv. Själv får man sitta där som en jälva idiot och försöka komma på saker att snacka om. Eftersom hon skriver så jävla tråkigt betyder det då att hon inte tycker om mig?

Tycker ni att jag ska snacka med henne & säga att jag har känslor för henne?

Förut hade jag dissat henne i kankse 2 veckor. Sedan såklart så skriver hon till mig och det verkar som att hon gilllar mig. Dagen efter är hon helt handikappad igen. Så FB .wad ska jag göra.

Tjuhhh

EDIT: mår jag bra eller? Tror du inte en i min klass sitter och skriver med henne och har läst sms där hon skriver att hon vill ha sex med han m.m! Ser nice ut men har ett par alternativ.

1. Låta allting vara, skaffa en ny fjälla och försöka glömma henne

2. Ta tag i det och börja tjaffsa med henne. Även bli ovän med "killen som hon gillar" som även är en polare till mig. snäll polare va?

3. Börja skriva med hennes bästis som alltid var med när vi var tsm. Hon är ju inte direkt ful.

peace fb

EDIT:

Erat råd funkade FB!

Jag hade dissat henne en längre tid. Rent utsagt glömt henne. Men för en vecka sedan så skrev hon till mig och jag sket som sagt i henne och svarade lite drygt.

Nu började hon undra vad som var felet, hon kände sig inte lika säker längre.

Jag hade fotbollsträning den kvällen och då såg jag att hon var där, WTF?

Jag som precis hade glömt henne och orkade verkligen inte med henne. Men sedan tänkte jag om och hon var där för mig. Vi snackade och hon började säga att hon ångrade sig osv.. Jag visste inte vad jag ville men sedan kysste hon mig och nu är jag som besatt av henne igen.

MITT TIPS TILL ER: Dissa tjejerna ni gillar! Skit i att snacka med dem så kommer dem att ångra sig tillslut =D

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..