1
Raf deathknight boost
Postat av HpR den 22 November 2008, 18:30
5 kommentarer · 334 träffar
Tja ännu en RAF tråd :)
Jag och 1 kompis vill levla upp 2 st nya karaktärer på en annan realm som alla andra jag känner spelar på.
Skulle detta funka?
1. Jag recruitar min kompis
2. Min kompis accepterar skapar sitt konto och gör en ny karaktär på servern vi ska spela på.
3. Jag och min kompis questar tillsamans dom första 8 levlarna, sen hade vi tänkt få boost av en Deathknight som är bara är 60 om det nu skulle funka?
1-8 Questa
8-14 RFC
14-19 WC
19-25 RFK
25-42 SM
42-? ZF
Skulle det sedan funka om min kompis är ghost och fäljer efter mig i instancera som vi blir boostade i ( Han är fortfarande 20 )
Har för mig man får endast vara 5 levalr ifrån varandra för att raf ska funka men är inte säker :)
Om det inte funkar och ni har något annat tips så säg det gärna:)
Diskution: Raf bra eller dåligt?
EDIT: Ups fel kategori
EDIT2 : Inte att personen ska vara ghost i instancen utan ute när man levlar
Någon som kan svara på när jag slutar på extra xp efter 20 när han följer med i ghost? :)
stavfel bjuder jag på ;)
Jag och 1 kompis vill levla upp 2 st nya karaktärer på en annan realm som alla andra jag känner spelar på.
Skulle detta funka?
1. Jag recruitar min kompis
2. Min kompis accepterar skapar sitt konto och gör en ny karaktär på servern vi ska spela på.
3. Jag och min kompis questar tillsamans dom första 8 levlarna, sen hade vi tänkt få boost av en Deathknight som är bara är 60 om det nu skulle funka?
1-8 Questa
8-14 RFC
14-19 WC
19-25 RFK
25-42 SM
42-? ZF
Skulle det sedan funka om min kompis är ghost och fäljer efter mig i instancera som vi blir boostade i ( Han är fortfarande 20 )
Har för mig man får endast vara 5 levalr ifrån varandra för att raf ska funka men är inte säker :)
Om det inte funkar och ni har något annat tips så säg det gärna:)
Diskution: Raf bra eller dåligt?
EDIT: Ups fel kategori
EDIT2 : Inte att personen ska vara ghost i instancen utan ute när man levlar
Någon som kan svara på när jag slutar på extra xp efter 20 när han följer med i ghost? :)
stavfel bjuder jag på ;)