1
Pedofiler hur ska dom straffas?
Postat av powerboy den 21 November 2008, 16:51
197 kommentarer · 404 träffar
Tjenna alla på Fragbite, jag vill ha en seri tråd med lite mognare folk och hälst inga mytomaner, Jag sitter nu å tittar på Insider Pedofil Jakt, Blir förbannad som fan sitter en utlänning å säker att han inte har gjort de medans 10+ flickor som pekar ut han, och förstört doms liv, nu undrar jag vad ni tycker om " pedofiler " och hur dom skulle kunnna öka straffet, bara sitta på kåken det är för lätt vad jag tycker,
Tex : Jag tycker att en pedofil ska få 20 år och När dom kommer ut ska dom inte ha någon till gång till en dator elr internet, för att dom inte ska kunna nå någon på " Nättet "
fast om jag fick bestämma lagen så skulle jag spöa skiten ur han 20000 gånger, ;)
I usa så har dom sider där dom hänger ut pedofiler så alla kan se vart dom bor och vad dom heter, samma sak har England, och Sverige har en som heter " Krimminelt.com " ( vet ej om jag stavade rätt )
får be om ursäkt för alla mina felstavningar har Dyslekxi men hoppas ni för stå!
Tex : Jag tycker att en pedofil ska få 20 år och När dom kommer ut ska dom inte ha någon till gång till en dator elr internet, för att dom inte ska kunna nå någon på " Nättet "
fast om jag fick bestämma lagen så skulle jag spöa skiten ur han 20000 gånger, ;)
I usa så har dom sider där dom hänger ut pedofiler så alla kan se vart dom bor och vad dom heter, samma sak har England, och Sverige har en som heter " Krimminelt.com " ( vet ej om jag stavade rätt )
får be om ursäkt för alla mina felstavningar har Dyslekxi men hoppas ni för stå!