1
D:fi
Postat av JagÄrGud den 21 November 2008, 16:50
16 kommentarer · 356 träffar
Jo jag har läst forumet osv, men ah folk säger att "den skall du ha till långt hår" osv blablabla...Ska strax köpa ett vax, så då undrar jag, eftersom jag har olika längd på vissa delar av håret (ngn centimeter bara) men uppskattningsvis kanske jag har 7cm längd.
Vill inte direkt att håret ska stå rakt upp och åt alla håll, utan vill mer att jag under tiden typ kan forma det hur jag vill.
Sen vill jag inte heller att vaxet ska göra håret silkeslent och se fett ut, det skall se torrt ut ... haha ah jag har lite krav menmen
Jag vill ha spretigt men inte stående, om ni fattar :)
Så då, vilken av Urban, D:fi blå och D:fi Grön är bäst för det hår jag pratat om? (Inge jävla daxwax)
Kan nog hitta websidor där de säljer sånt här, men om ni har lust o ork kan ni också linka en sådan sida.
Tack på förhand!
Vill inte direkt att håret ska stå rakt upp och åt alla håll, utan vill mer att jag under tiden typ kan forma det hur jag vill.
Sen vill jag inte heller att vaxet ska göra håret silkeslent och se fett ut, det skall se torrt ut ... haha ah jag har lite krav menmen
Jag vill ha spretigt men inte stående, om ni fattar :)
Så då, vilken av Urban, D:fi blå och D:fi Grön är bäst för det hår jag pratat om? (Inge jävla daxwax)
Kan nog hitta websidor där de säljer sånt här, men om ni har lust o ork kan ni också linka en sådan sida.
Tack på förhand!