Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad skall jag göra med han?

Postat av Xerta den 20 September 2008, 16:36
29 kommentarer · 306 träffar
Tjenare tjenare. Jag går direkt på sak: Det är såhär att jag har börjat i en ny skola (9:an). Och det är en kille i klassen som är tyken, han säger en massa tykna saker till mig osv. Detta har pågått i 2.5 vecka nu och jag har börjat tröttna rejält på denna killen (det är egentligen 2, men han jag berättar om nu är värst). Vad han säger är ganska skit samma, men jag tycker väl att det borde räcka med att säga att han är tyken som fan mot mig.

Nu till den andra killen, Martin. Han säger några tykna grejer ibland till mig osv, han är förövrigt kompis med den andra killen som jag inte vet namnet på. Går på mig i korridoren osv tvingar mig att säga förlåt till han osv.

Igår så satt hela klassen samlad, jag visste såklart att han killen som jag inte vet namnet på skulle börja direkt, vi kan kalla honom Kalle. Och som vanligt så började han säga tykna grejer till mig och trycka ner mig. Så jag sa till doms 3;e polare som förövrigt är ganska skön, att: Fan kan du inte be dina polare hålla käften? Han Martin och han ser ut som en jävla fågel i käften? Hela klassen började skratta ;o vet ej varför, kanske för att jag sa att han såg ut som en jävla fågel i käften? Eller kanske dom skrattade åt mig? Jag har ingen aning faktiskt. Då höll dom fan käft, men jag har fått höra att han planerar att slå mig osv..

Så nu vänder jag mig till er, vad skall jag göra med fanskapet? Skall jag nita honom direkt på måndag? Eller vänta på att han skall göra något först? Grejen är ju den att man vet ju inte om han skall slå mig, det är bara vad jag hört, men det kanske ändå är lika bra att sätta honom på plats?

Sen är jag ingen "bra fighter" heller för den delen, så kom med lite förslag hur jag skall agera osv när jag skall slå han. Om jag nu skall göra det. Tack på förhand

/Xerta.

EDIT: Tyken = Elak på göteborska så nu vet alla det.
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..