Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Försent att börja igen?

Postat av Mazty.goesW1LD den 17 September 2008, 21:55
21 kommentarer · 234 träffar
Hai!

Hinner inte berätta min livsberättelse nu så jag tänker vara ganska rak på sak kära vänner :)

Är 16 år och vill börja med ngn sport igen (går natur/musik, så knappt ngn idrott här). Gick i karate för några årsen och inte för att skryta men var väldigt bra, gick väl inte med en så bra grupp men ändå. Nu undrar jag... jag lämnade bara stället, utan att säga hejdå eller någonting utan dök bara en dag inte upp. Och är det försent att börja med det igen? Med tanke på att jag kommer att börja i nybörjar gruppen med kanske 10åringar och uppåt.

Så nu är min fundering... Tror ni att jag kan börja till vårterminen? Försöka vara ute och springa nu och bygga på min kondition och göra armhävningar och dyl. där för att kanske stiga i graderna ganska snabbt? Då grunderna liksom suttit sig i skelettet :))

Vad tycker ni och vad skulle ni gjort i min sits? Diskutera även vilken den bästa träningen hemma i pojkrummet är :) hantlar eller dylikt!
puss

Försent ?

60 personer har röstat

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..