Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ge blod, fast ge mens, i teorin?

Postat av självsmek den 17 September 2008, 21:54
96 kommentarer · 5 497 träffar
Kära Fragbite, jag är ny här och har en fråga som jag anser vara lite pinsam. Jag hade fan inte vågat fråga någon i verkligheten. Då detta känns som lite tabu-belagt. Men kan det vara ett genidrag? Eller är det bara en äcklig, men samtidigt lite rolig teori som jag finurligat ut?

För att skrida till frågan. jag har under mina nätter av grubblande och tänkande kommit fram till att kvinnor blöder ur underlivet lite då och då. Det finns ganska många kvinnor i världen. Mens kommer iof inte särskilt mycket i volym vid varje tillfälle, men om man räknar med att det finns ungefär 3 miljarder kvinnor som blöder ur framstjärten så blir det ju en hel del jävla mens i slutändan.
Om alla kvinnor, på ett eller annat vis, försökte samla upp all denna mens, skulle det inte i praktiken gå att använda detta blod? i de tillfällen när man nu kan tänkas använda blod?
Tänk er vilket överskott det skulle bli. Alla ambulanser kunde haft sin egna uppsättning av blodet och man kunde rädda alla möjliga människor. Tänk er om man hade muttblod på 2pacs tid, då kanske han hade levt idag!

Så frågan är, är detta möjligt? Eller innehåller mens för mycket sekret, ägg och skit för att det ska gå att transfera till en annan människa? Eller går detta att filtrera ut?

Om frågan anses opassande så kan tråden tas bort
kram

96 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 96 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..