Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skolarbeta titta hit

Postat av TennisspelarN den 16 September 2008, 23:02
21 kommentarer · 250 träffar
Arish är 17år och bor hemma med båda sina föreldrar och tre syskon,En yngre bror och en äldre och sin äldre syster.

Glatt tittar han upp på mig när jag frågar om hans framtids planer.-Jag vill träna i ett hockeylag samtidigt som jag driver en advokatbyrå,säger arish.

Elever springer fram och tillbaka i korridorerna som att det vore ett lågstadie, nästan lite som om dom vore i sin egna lilla värld, där vi sitter i korridoren. Alla är spralliga och förväntansfulla över hur skolåret ska bli. Alla väggar är färglada och det är fina tavlor på väggarna, det är nästa svårt att undgå att bli på bra humör.

Jag frågar vad Arish dröm resemål är om han fick åka vart som helst,Han tittar ner och tänker en stund sen svarar han "rymden,rymden för det är inte många som besökt rymden eller kommer att få göra det,eller vem vet vad som händer i framtiden" och ler. Han hade inte tackat nej till att stå som tränare i ett fullsatt globen när Sverige möter USA i en VM-ishockey final. Man märker vilken sprallig kille Arish är, med både spännande och roliga framtidsplaner.

Vi fortsätter småprata lite och kommer in på hans val av inriktning av skola och linje, svaret är självklart fast det var ändå ett jobbigt beslut, " Alla mina barndoms polare valde BGS i Jakobsberga, jag var helt enkelt rädd att polarna skulle locka framför skolan. Berättade för min skolkuratorn hur det låg till och hon tipsade mig om UBG i Jönköping. Tog inte många dagar innan jag bestämde mig för just UBG med inriktning samhäll." Han berättade vidare att han kunde fullfölja sina drömmar i mål och livet inom denna breda linje.

Tack till #17 orkameddig,jag tog texten från honom och lämnar idag in den till min lärare.

ska ta 10.30 tåget så måste skynda mig ciao Fragbajjt tack
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..