Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svårighetsgrad..

Postat av traeskapa den 27 Oktober 2004, 19:39
29 kommentarer · 210 träffar
När man sitter o spelar ett spel på tex sin lilla lila gulliga konsoll(kan vara vilken konsoll som helst), ett alldeles nytt, fräsch, fint, och lite så där smått beroendeframkallande spel, så går dt bra i början och man tycker att dt e ql och man klarar de flesta banorna på bara ett par försök.
Men sen när det "riktiga" spelet börjar då vrids svårighetsgraden up ett par 300 varv.
Hmmm, ql med lite motstånd tänker jag i början och kör på, men när man har försökt på samma "uppdrag" typ 12 gånger utan några större framsteg så kommer irritationen upp bakom axeln och man rynkar på pannan andas häftigare och är allmänt störd.
Jag tänker inte taktiskt för ett öre och bara springer på, och varje gång jag dör lr misslyckas så blir dt många långa meningar som här på fb skulle stavas med: *****.
Jag stänger av min konsol, och försöker släppa dt.
Men efter 10 minuter så är suger för stort och jag försöker igen, och den här gången blir jag irriterad väldigt snabbt och allt jag säger stavas med: *****.
Jag kastar min dosa i golvet och min lilla lila konsol förtjänar att flyga ut genom mitt fönster, ut i friheten för att sen krossas mot hård, grå, kall asfalt.
Men min lilla lila konsoll får stanna inne hos mej och jag sätter mej vid köksbordet och äter glass.

Jag tycker att det är roligare med spel som är ganska korta och relativt enkla, så man inte behöver försöka på samma uppdrag om och om igen.

Vad tycker ni ?
Vill ni ha spel som e skitlånga o svåra som tar 3 år at klara lr vill ni ha "lätta" spel som klaras ut på en dryg vecka ?

Och nej jag har inte MVG i svenska.

//TraeskApa

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..