Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Oväntade saker som hänt dig

Postat av dumful den 11 Juli 2008, 17:16
20 kommentarer · 104 träffar
Tja alla.

tänkte berätta om en rätt "cool" grej som hände mig, en ren tillfärllighet helt enkelt.

I helgen som va så lanade jag och några kompisar. Vi satt i mitt garage och jag hade tagit ut högtalare som vi kopplade till min kompis dator så vi kunde lyssna på musik högt.

Iaf så skrev jag med en tjej på msn och jag gillar att driva med folk, typ skriva saker som dem inte har en aning om vad man snackar om, då sa jag iaf : japp, fast det är olika.. ibland kan det hoppa lite grodor så man får lift till greveholms slotstorn. (fråga mig inte varför). Och ni som sett Mysteriet på greveholm så är det ju typ bjällerklockor i början av varje avsnitt. Precis när jag skrev greveholm så bytte min kompis låt till en som började precis som Mysteriet På Greveholms avsnitten, blev ganska förvånad eftersom hur ofta skriver man Greveholm på msn och hur ofta lyssnar man på just den låten, SAMTIDIGT ?! :O

En sak till som hände mig i vintras var när jag och min kompis hade varit på mcdonalds och skulle till parken (ett disco) då vi cyklade under en gatulampa. Och som ni kanske vet så kan vissa gatulampor "bugga" så dem släcks när man cyklar under dem.

Iaf så sa jag till mig kompis: du är tjock (kommer inte ihåg varför men kan tänka mig att det vart för att vi varit på mcdonalds innan) och samtidigt som jag sa, du är tjock till min kompis så släcktes gatulampan en meter framför oss.

Min kompis säger då: Se där, man ska inte säga så, Gud straffar dig direkt.

Jag: Oj, förlåt gud, varde ljus och knäpper med fingrarna.. Och precis när jag knäpper med fingrarna så tänds gatulampan igen :O Vi båda blev ju självklart skit förvånade och började as garva. #16 va med :D

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..