1
Minirecension - Om senast sedda film
Postat av pure den 11 Juli 2008, 17:14
43 kommentarer · 239 träffar
Här kan du skriva vilken film du sett senast.
Här kommenterar vi inte varandras recensioner. Skriver hellre en egen istället.
Följ följande mall.
Titel:
Imdb:
Genre:
Betyg (1/5 då 5 är det bästa):
Personlig kommentar:
Jag kan börja:
Titel: The Hitscher 2007
Imdb: http://www.imdb.com/title/tt04 55960 /
Genre: Thriller/Action
Betyg: 5 / 5
Personlig kommentar: Tyckte filmen var grymt spännande och bra. Jag ville inte tro det var därför men en stor anledning till attt filmen får toppbetyg är att Sophia Bush är med. Hon är den snyggaste tjejen och spelade bäst av alla, grymt!
Fått idén av Demon på Tankafett.com´s forum!
EDIT: Tack till Fragbite admin som tar bort alla oseriösa svar! Fortsätt med det, och snälla? Skriv bara en recension och inget trams....
#3 So? Får jag inte tycka som jag tycker?
EDIT 2: grymt bra, i skrivande stund har det kommit några recensioner, men nästan alla 5/5 i betyg, visst kan det vara så, men tänk på att det ska vara eran sista film ni sett, och inte bästa!
Här kommenterar vi inte varandras recensioner. Skriver hellre en egen istället.
Följ följande mall.
Titel:
Imdb:
Genre:
Betyg (1/5 då 5 är det bästa):
Personlig kommentar:
Jag kan börja:
Titel: The Hitscher 2007
Imdb: http://www.imdb.com/title/tt04 55960 /
Genre: Thriller/Action
Betyg: 5 / 5
Personlig kommentar: Tyckte filmen var grymt spännande och bra. Jag ville inte tro det var därför men en stor anledning till attt filmen får toppbetyg är att Sophia Bush är med. Hon är den snyggaste tjejen och spelade bäst av alla, grymt!
Fått idén av Demon på Tankafett.com´s forum!
EDIT: Tack till Fragbite admin som tar bort alla oseriösa svar! Fortsätt med det, och snälla? Skriv bara en recension och inget trams....
#3 So? Får jag inte tycka som jag tycker?
EDIT 2: grymt bra, i skrivande stund har det kommit några recensioner, men nästan alla 5/5 i betyg, visst kan det vara så, men tänk på att det ska vara eran sista film ni sett, och inte bästa!
Hur bra var din senast sedda film?
27 personer har röstat