Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bättre hy?

Postat av inffff~ den 8 Juni 2008, 15:50
16 kommentarer · 50 träffar
Behöver hjälp med detta:

Få bort svarta ringar under ögonen:
Jag har mörka ringar under ögonen som jag vill ha bort - det ser inte så trevligt ut. Vilka krämer skall användas? Skall jag beställa någon behandling? Vad kan det kosta? Kan ni rekommendera nåt ställe i Stockholm som utför sådana behandlingar?

Att se allmänt piggare ut:
Jag vill se piggare och fräschare ut, vill inte gå runt och se trött ut. Vilka krämer rekommenderar ni för detta? Ansiktsbehandlingar för detta? Isådannafall vart (Stockholm), priser?

Tandblekning:
Kan ni rekommendera någon klinik eller tandläkare som gör detta till ett bra pris?

Ansiktskirurgi (?): Har tänkt länge på att utföra vissa ansiktsbehandlingar, såsom att slipa huden för att få bort gamla akne-ärr. Rekommendera mig någon bra klinik för detta.

Solskyddskräm: Rekommendera någon bra solskyddskräm så att min hud blir fint solbränd, och inte röd.

Jag vill alltså inte ha kommentarer som "Googla" osv, utan jag vill ha tips och personliga erfarenheter.
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..