1
eNaz
Postat av babus den 8 Juni 2008, 15:52
149 kommentarer · 220 träffar
Hejsan alla där ute!
Satt en dag och slösurfade lite på Flashback, då hittade jag en tråd om hur man kodar cs-fusk.
http://www.flashback.info/show thread.php?t=650021
Då ser jag till min förskräckning att tråden är skriven av en Fragbitepolis, ingen mindre än eNaz.
Även FrozenSnake vill gärna hjälpa sin trogna fragbitekollega att lära sig att koda ett fusk så även han kan se igenom väggarna.
(Se sida 2 för FrozenSnakes uttalande)
Är det bara jag, eller borde inte Fragbitepoliserna vara mot fuskande i helhet eller kodning av fusk?
Är det rätt att fragbitepoliserna vill lära sig att koda fusk?
Tror ni att eNaz aldrig skulle att använda sig av sitt egenkodade fusk?
EDIT; Ber om ursäkt för eventuella stavfel, är väldigt upprörd atm ;/
Ser att eNaz hänger i #vedsnigel. Det säger väl det mesta?
EDIT; "Ni får gärna kalla mig "ZOOOMG P12 FUSKARE, STAY IN SCHOOL ROFLCOPTERQQQQQQQ" för jag är intresserad av skapandet - inte fuska.. Då kunde jag lika väl laddat ner ett fusk ifrån någon sida istället."
1. eNaz lär sig att koda.
2. eNaz skapar ett fusk
3. Fusket är färdigt
4. eNaz slänger fusket i papperskorgen.
Hur troligt låter det ?
Satt en dag och slösurfade lite på Flashback, då hittade jag en tråd om hur man kodar cs-fusk.
http://www.flashback.info/show thread.php?t=650021
Då ser jag till min förskräckning att tråden är skriven av en Fragbitepolis, ingen mindre än eNaz.
Även FrozenSnake vill gärna hjälpa sin trogna fragbitekollega att lära sig att koda ett fusk så även han kan se igenom väggarna.
(Se sida 2 för FrozenSnakes uttalande)
Är det bara jag, eller borde inte Fragbitepoliserna vara mot fuskande i helhet eller kodning av fusk?
Är det rätt att fragbitepoliserna vill lära sig att koda fusk?
Tror ni att eNaz aldrig skulle att använda sig av sitt egenkodade fusk?
EDIT; Ber om ursäkt för eventuella stavfel, är väldigt upprörd atm ;/
Ser att eNaz hänger i #vedsnigel. Det säger väl det mesta?
EDIT; "Ni får gärna kalla mig "ZOOOMG P12 FUSKARE, STAY IN SCHOOL ROFLCOPTERQQQQQQQ" för jag är intresserad av skapandet - inte fuska.. Då kunde jag lika väl laddat ner ett fusk ifrån någon sida istället."
1. eNaz lär sig att koda.
2. eNaz skapar ett fusk
3. Fusket är färdigt
4. eNaz slänger fusket i papperskorgen.
Hur troligt låter det ?
Ska eNaz vara kvar som Fragbitepolis?
191 personer har röstat