Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pissade i en papperskorg på åkande buss!

Postat av aber den 6 Juni 2008, 22:34
90 kommentarer · 6 153 träffar
Igår kväll hände en ganska pinsam sak mig, nu ska ni få höra.

Det hela börjar med att min träning slutar, alla vi grabbar sitter i omklädningsrummet och bara njuter av livet. Vår tränare kommer in i omklädningsrummet och påminner oss att dricka mycket efter träningen, gärna en liter säger han.

Fine säger jag och utmanar mig kompis i drickar tävling, vi tar varsin en liters vatten flaska och verkligen häller i oss varsin. Jag vinner tävlingen med hästlängder! 'jag är en riktig klunkare' Jag har ännu inte insett mitt misstag.

Jag duschar, klär på mig osv för att sedan sätta mig på buss nummer 4 mot Tekniska högskolan. Jag känner mer och mer hur pissnödig jag blir. Men tänker "jag kan väl hålla mig ca en timme till iaf".

När jag väl anländer till tekniska högskolan är jag en minut försenad till min buss som skulle gå klockan 23:35. Jag är då väldigt pissnödig men hinner inte stanna för att pissa, jag måste ta denna buss (det är den sista för kvällen). Jag springer på bussen och sätter mig längst bak där jag kan ligga och chilla hela bussresan.

Jag känner hur blåsan fylls mer och mer, jag börjar känna på mig att detta kommer jag inte klara. Jag kommer pissa på mig!

Jag har nu suttit sisådär 10minuter på min buss, resan tar ytterligare 30minuter. Nu är jag HELT GALET pissnödig, jag känner att detta kommer jag inte klara längre, jag kommer att sprängas om jag inte kissar snart. Jag överväger att hoppa av på nästa hållplats, men inser snabbt att jag inte kommer kunna komma hem. Såvida jag inte tar en taxi eller något..

Det är då jag ser papperskorgen framför mig och idén slår mig "den kan man ju kissa i!" Bussen var ganska tom, jag hade nästan hela bakre delen för mig själv. Ingen skulle se om jag snabbt tömde blåsan i papperskorgen.

Jag bestämmer mig snabbt för att utföra min plan.
Jag ställer mig i den trånga gången, drar ner byxorna precis så jag kan pissa. Jag måste erkänna att den första sekunden var skönare än en orgasm.

Någon sekund efter de sköna stunden kommer en liten unge som skrikit hela resan springandes, han springer längst bak där jag står, mamman är tätt efter, hon springer dock inte. Jag märker inget förens han står och kollar på vad jag gör. Han skriker "MAMMA, DET STÅR EN POJKE OCH KISSAR HÄR!"
Morsan kommer någon sekund efter och ba ställer sig och gapar för någon sekund för att sedan snabbt vända sig om.
Hon måste ha sett hela mitt paket, om hon nu inte var blind.
Jag blir självklart väldigt generad, men fortsätter att pissa då hon liksom redan gått och inte såg något längre+ att det fortfarande fanns vätska kvar i blåsan.

När jag väl är klar drar jag upp byxorna och sätter mig på min plats. Då ser jag morsan till barnet stå och samtala med busschaufören där framme samtidigt som hon spanar mot mig genom bussen.

Jag blir självklart lite skraj, jag menar han kan ju tvinga mig av bussen eller något. Då kommer jag ju inte hem. Men några sekunder senare hör jag dock busschaufören skratta, det gör mig lite lugnare. Jag vet ju dock inte vad dom prata om, men jag antar att han skratta åt mig.

Några minuter senare är det dags för mig att gå av bussen, nu har jag lungtat ner mig. Men denna bussresa var helt klart mitt livs skummaste bussresa!

Tycker ni att jag hade rätt till att pissa i papperskorgen? Jag menar visst det är inte nå vidare trevligt men jag klarade inte hålla mig längre! Och borde jag kanske pratat med mamman, ursäktat mig eller något?

Aggerade jag rätt? Diskutera!
Föregående tråd
Nästa tråd

90 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 90 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..