Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Spelar för tillfället med en 19" widescreen och antar att det kommer vara ungefär samma känsla. Stor skillnad på en crt och en tfr spelmässigt i och med att du spelar med v-sync av.
Fulare bild i fps spel, då man ofta spelar med lägre upplösningar. Snyggare bild i allt annat :)
#7 jag skulle vara mäkta imponerad om du hinner uppfatta en skillnad när det gäller ms. Säg att den skulle ha 2ms. 2 millisekunder? Du märker inte skillnad.
Duger till vad?.... #7 Ända spelet där 8ms spelar roll är i stort sett quake och counter-strike och även där så spelar det i stort sett ingen roll alls...
OT: Den där skärmen fungerar nog bra, jag kan dock rekomendera en skärm med fler funktioner, själv har jag nån 22 tummare fr viewsonic som har ipod dockningstation och inbyggda högtalare, kortläsare samt usb portar :) Hur nice som helst, kan leta reda på länk till en om du är intresserad av att se
#17 En 19" är inte heller gjord för 800x600. Visst blir det bättre på en 19" än en 22" men vad spelar det för roll när det redan ser helkefft ut? Vissa lirar ju med 640x480 på 19" så om nån väljer skärm pga vad du skrev skulle jag idiotförklara d1rr.
#7, jag hoppas att du skämtar med mig? Jag känner ingen delay alls, är nog 100 gånger bättre än dig osv, så snacka inte.. Spelar ingen roll om man kör crt eller tft, lär dig någon gång, snälla! Aldrig spelat på någon skönare skärm tbh, grow up.
#21 Du vet inte om du känner delay för delayen syns inte :) Och vad är det för skitsnack du drar, "ingen skillnad mellan tft och crt, lär dig någon gång". Du menar att det inte är skillnad på att ha en hel drös med ms tillskillnad från att inte ha någon alls? Kanske inte är bättre att ha 100hz än 60/75/85 heller?
#27 Haha det var då sjutton vad du uppdaterar ditt inlägg. Jag köpte inte skärmen, fick den av min bror för väldigt längesen. Har inte orkat byta bara :p haha
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Bra, snabb, stilren och prisvärd skärm!
Fulare bild i fps spel, då man ofta spelar med lägre upplösningar. Snyggare bild i allt annat :)
OT: Den där skärmen fungerar nog bra, jag kan dock rekomendera en skärm med fler funktioner, själv har jag nån 22 tummare fr viewsonic som har ipod dockningstation och inbyggda högtalare, kortläsare samt usb portar :) Hur nice som helst, kan leta reda på länk till en om du är intresserad av att se
herrelol
;EDIT
hög upplösning i cs kommer det bli . jag kör typ 18xx * 13xxx. man vänjer sig.
riktigt bra TFT!
http://www.aurora.se/iiyama/ii yama-as4635u.htm
Kan langa bild på skärmen om så önskas också :D