Hej hopp fraggisar!
Nu är det som så att jag har lite problem med min pojkvän.
Jag har en killkompis i göteborg som jag börjat smsa med.. och han skrev att han saknade mig... och just det smset får ju såklart min pojkvän syn på när han står och borstar tänderna... Han snokade alltså igenom min inkorg.
Nu är han väldigt sur och ledsen... Det är absolut inget mellan mig och polaren... han har bara råkat läsa fel sms!
Hur fan ska jag göra/säga? För jag har förklarat men han vägrar lyssna.
Så eftersom det mest hänger killar här.. hur ska jag bära mig åt för att få honom att verkligen tro på mig!?
tack på förhand!
Sätt er ner i lugnt och ro och prata, ingen mening att förklara något/snacka med en upprörd person, förklara läget då liksom.
Din kille vet ju att han blev polare med sina tjejkompisar för att kunna stöta på dom, och han vet att din killkompis kör samma grej.
Alltså är man skeptisk till ens tjejs killkompisar, bara att ta det.
Hur du ska lösa detta vettefan, antagligen får du väl smeka hans snopp undertiden som du berättar hur det är.
Då är man lite mer förlåtande :)
Lyssnar han inte då så är han en idiot och du gör bäst i att lämna honom ensam för resten av ditt och hans liv.
OT: det bästa är väl att sitta ner och snacka etc
måste vara mytt.
Annars buttsex?
A: The government prevents people from getting close enough to the Ice Wall to take a picture.
Den kalla vägen är ju att om han inte kan hantera att du har killkompisar är ju att för några dagar dissa han väldigt mycket så han tror att de går i "göra slut banor". Säger du då att du tycker om han väldigt mycket och att denna kompis är bara en kompis så kommer han bli lättad att du inte gjorde slut. Fungerar även när du vart otrogen om han nu är VÄLDIGT kär i dig.
Andra vägen är ju som tidigare sagt att sitta ner och ha ett stillsamt samtal utan att nån av er hetsar, sen kan du visa vad ni snackat om och visa att kompisen inte betyder något för dig.
Sista vägen är väl att göra slut och leta nytt, men om ni gillar varandra så rekomenderas de tidigare tipsen. Hej å hej!
Taskigt att hålla honom intresserad fortfarande =/
Jag skulle också tycka att det var jobbigt om jag såg ett sånt sms.
Varit med om liknande saker, fast lite mer invecklat. Väldigt jobbigt för din pojkvän.
Dock tycker jag egentligen att man skall få vara vän med vem man vill - umgås med vem man vill osv. så länge man inte visar intresse för någon annan än sin pojkvän på ett sexuellt/attraherande sätt. Du förstår hur jag menar.
Du skall:
Inte (när han ser det dvs.) krama någon annan kille
Inte pussa någon annan
Mysa med någon annan
Skriva samma slutfras som du skriver till din pojkvän i sms till någon annan. Även ett enkelt "Puss" kan misstolkas.
Han gjorde dock helt åt helvete fel när han läste din inkorg.
Finns väl lagar mot sånt t.om?
Helt fel. Man skall ge fan i att kolla på någon annans bilder i mobilen, deras sms, dagböcker, personliga filer på datorer osv.
Det är bara sjukt!
aja, nu har jag vädrat mig lite iaf..
Dock tycker jag att du borde snacka med din pojkvän mera - förstår han inte så är han helt enkelt inte bra för dig.
Eller så kanske inte du är bra för honom?
Jag vet inte alls. Svårt att få ett objektivt perspektiv från en historia utan någon som helst bakgrundskoll.