Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

den elake

Postat av seriheton den 14 Januari 2008, 20:05
25 kommentarer · 184 träffar
Det har hänte en grej det är så här att en tjej har namngivit mig och några andra killar till att hon ska blivit smittad av klamydia, och jag blev så klart väldigt shockad först.. men eftersom jag är oskuld och klamydia smittas genom sex måste ju detta vara helt omöjligt, det skulle kunna vara nån brud som har namngivit mig för att vara elak eller nått sånt, för jag är ovän med ett antal tjejer så chansen finns ju. Och jag har fått tid hos nån ungdomsmottagning som vill att jag ska komma dit ooch visa min k*k där hahah. Så för att skapa en disskusion har nått liknande hänt dig.

EDIT: har kanske fått reda på vem det kan vara och det är en av mina gamla tjejer, som jag vet nu har knullat med en neger som har klamydia.. och om jag känner vita rätt så vågar dom inte anklaga svarta?
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..