Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tankar om skriftlig förbindels

Postat av jrn den 14 Januari 2008, 20:02
15 kommentarer · 159 träffar
Hej.

Nu har det slagit slint för mig. Jag kan inte hålla mig längre, jag måste få veta; vad rör sig i huvudet på en person som förmedlar sig utan att följa några som helst språkregler?

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, och jag vet knappt själv vad jag vill ha förklarat men jag försöker i alla fall.

Jag vänder mig till dig, standard fragbite-användaren, i hopp om att du kan förklara hur du tänker när du skriver osammanhängande texter, använder skiljetecken helt fel, om över huvudtaget, gör egna förkortningar, överanvänder smileys och kastrerar språket rent allmänt på alla tänk- och otänkbara sätt.

Varför gör du det? Tycker du inte att det spelar någon roll? Hur kan du tycka det isåfall? Eller finns det någon annan anledning, klarar du inte av det helt enkelt?
Om du faktiskt är en av oss som försöker: vad tycker du om ämnet? Ser du ned på folk som misshandlar språket? Diskutera.

Det finns mycket mer jag vill ha sagt men då jag vet att du inte kommer att läsa om du ser för mycket text så nöjer jag mig med detta så länge. Ordet är ditt.

P.S. Det som fick bägaren att rinna över var denna kommentar: http://fragbite.com/?threadID= 363558&commentNr=22#comment22
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..