Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mitt syfte med att debattera med er här

Postat av Fick en Snilleblixt den 29 December 2007, 01:52
380 kommentarer · 226 träffar
.

JAG VILL BARA ERT BÄSTA...JAG ÄLSKAR ER!

Apropå att en del här verkar störa sig på de eviga andliga sanningar som jag frikostigt delar med mig av här...

MITT SYFTE med att argumentera och debattera med er här, är att skänka er den andliga visdomen som jag lärt mig ur Bhagavad-gita och andra heliga skrifter!

Människans eviga inneboende natur är att TJÄNA...vi kan antingen tjäna den materiella illusionen, Maya, Mammon, vilket orsakar att vi tvingas att återfödas gång på gång här i den gudsförgätna materiella världen, eller så kan vi välja att tjäna Gud, som är ursprunget och roten till tillvaron, och som leder till att vi kommer komma tillbaka till Honom i den andliga världen efter att vi lämnar vår fysiska kropp...

Jag vill TJÄNA GUD genom att skänka er den ovärderliga kunskapen om Gud och den eviga andliga världen, som vi själar egentligen tillhör och kommer ifrån...

NI ÄR MINA BRÖDER OCH SYSTRAR!

Vi är alla syskon till samma GEMENSAMMA urfader, GUD, som är allt levandes ursprung...

Jag älskar er minigudar och VILL bara ERT BÄSTA, därav att jag debatterar och argumenterar med er, för att ni ska förstå ert eviga ursprung och meningen med människolivet...

Det är inte er som PERSONER (subjektet/själen i kroppen) jag är negativ till, utan jag vänder mig emot de gudlösa, ateistiska ÅSIKTER som många av er har blivit påprackade och hjärntvättade med sedan barnsben...

Må frid, lycka och Gudskärlek råda och äga er, önskar jag er alla av hela mitt hjärta, själens boning...

Aum, Om tat sat

Eder evigt tillgivne,

Fick en Snilleblixt

.

Förstår du att jag bara vill ditt eviga bästa?

642 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

380 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 380 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..