1
Nybörjardricka = nyår
Postat av KewlingeN den 29 December 2007, 01:50
120 kommentarer · 223 träffar
Tjo :P
Snart nyår, som kanske alla vet.. (nästan alla i alla fall)
Men är så att jag är noob vad det gäller dricka och sånt (15 år, vältränad 'sportfåne') och tänkte festa till det lite på nyår. I stort sett första gången jag dricker kommer det att bli, bara smakat innan dvs.
Vill ha era råd alltså :P
Har fixat 3 xider (varav kompisen vill ha en)
En sjuttis som jag ska dela med tre polare. Fyra på den alltså.
Räcker detta? Elr är det nästan för mycket för en nybörjare?
Kompisen kanske kunde fixa några öl också, men det kanske blir lite väl? Eller?
Vill ju inte direkt bli full om man säger, utan "lagom" med tanke på första gången.
Några bra tips till första gången? Vad kan man blanda med vodkan så att den inte smakar allt för äcklig? Hur mycket vodka räcker det för att inte bli allt för full?
Bara hojta med tips & råd! ;D
edit: Får tacka för alla bra, intressanta, lärorika, seriösa och en del mindre seriösa kommentarer :P
Som det ser ut nu så skippar jag spriten... :)
#76 haha^^ Väger 80 pannor, 1.77
Snart nyår, som kanske alla vet.. (nästan alla i alla fall)
Men är så att jag är noob vad det gäller dricka och sånt (15 år, vältränad 'sportfåne') och tänkte festa till det lite på nyår. I stort sett första gången jag dricker kommer det att bli, bara smakat innan dvs.
Vill ha era råd alltså :P
Har fixat 3 xider (varav kompisen vill ha en)
En sjuttis som jag ska dela med tre polare. Fyra på den alltså.
Räcker detta? Elr är det nästan för mycket för en nybörjare?
Kompisen kanske kunde fixa några öl också, men det kanske blir lite väl? Eller?
Vill ju inte direkt bli full om man säger, utan "lagom" med tanke på första gången.
Några bra tips till första gången? Vad kan man blanda med vodkan så att den inte smakar allt för äcklig? Hur mycket vodka räcker det för att inte bli allt för full?
Bara hojta med tips & råd! ;D
edit: Får tacka för alla bra, intressanta, lärorika, seriösa och en del mindre seriösa kommentarer :P
Som det ser ut nu så skippar jag spriten... :)
#76 haha^^ Väger 80 pannor, 1.77