Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem !!

Postat av TjackFisk den 10 December 2007, 17:33
25 kommentarer · 238 träffar
Idag när jag satt på bussen hem från skolan hände någonting jag aldrig trott skulle kunna hända. Jag satte mig vid fönsterplatsen och slog upp min Punkt SE blaska. Det stod bara trams, men det förvånade mig inte. När jag var halvvägs igenom serierna får jag en papperslapp på mig. Jag tittar snabbt upp, och ser att personen som kastade papperslappen var en söt tjej. Men jag såg att hon hade sällskap så jag gjorde ingenting. I alla fall, efter att ha blivit träffad av papperslappen och fått den vanliga ursäkten hör jag någonting från hennes sällskap

Han vräker ur sig "Det är lugnt, han är van vid det"

Nu brast det i mig. 9 år av skolgång och frustration sökte sig ut, och jag exploderade i ilska. Jag gick rakt fram till honom och gav honom en rak höger. Nu ligger han på sjukhus med bruten käke.

Nu till mitt problem. Polisen har varit hemma hos mig, men det är inte de jag har problem med. Jag känner mig tvingad att besöka sjukhuset där personen jag misshandla ligger intagen på, och som alltid ska man ha med sig en present.

Vad för present ska jag köpa? Jag tänkte på något vin, men det kan ju inte vara till glädje för någon som har bruten käke. Kom med förslag...
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..