1
In love i en cs tjej
Postat av Lejonmage den 8 December 2007, 12:16
196 kommentarer · 138 träffar
Hej jag är en kille på 18 år jag satt och mixa en kväl efter jobbet, jag skrev till nå coola killar på irc och jag fick ip och port till venten deras sen så satt vi och spela warmup på deras server vi var 4 killar sen efter ett tag så hörde jag en ljus röst, jag trode så klart det var en p12 - p13 så jag sa "Hörre du lillen dra ner micken litte" så börja dom andra 3 killarna skratta och sa att det var en tjej och det var den härligaste rösten jag hört så börja det
sen när jag gick till jobbet nästa dag så kunde jag inte sluta tänka på tibizX (Hons nick) jag viste inte vad hons namn var irl men jag ville bara höra hons röst en gång till så jag gick in på samma vent kvälen efter men då var hon inte där så jag gjorde samma sak varje dag i en vecka sen på fredan så plötsligt när jag gick in på venten så satt hon där tibizX så jag klicka mej snabbt in i rumet där hon satt
.. och sa hej då sa hon vem är du`?
.. Jag var för krosad hon hade glömt mej
men jag tjatade och försökte få hon att komma i håg men sen kom det nå andra lirare men jag bryde mej inte om att dom satt där och bara fortsat att tjata med hon om att vi hade spelat men till sisst så vart jag bannad bara utan vidare
Jag är slut vad ska jag göra ?
Plzz Om ni känner och vet vilken vent tibizX brukar vara på kan ni vara schysst och hjälpa en schysst kille och säga till admin att ta bort bannen på mej
sen när jag gick till jobbet nästa dag så kunde jag inte sluta tänka på tibizX (Hons nick) jag viste inte vad hons namn var irl men jag ville bara höra hons röst en gång till så jag gick in på samma vent kvälen efter men då var hon inte där så jag gjorde samma sak varje dag i en vecka sen på fredan så plötsligt när jag gick in på venten så satt hon där tibizX så jag klicka mej snabbt in i rumet där hon satt
.. och sa hej då sa hon vem är du`?
.. Jag var för krosad hon hade glömt mej
men jag tjatade och försökte få hon att komma i håg men sen kom det nå andra lirare men jag bryde mej inte om att dom satt där och bara fortsat att tjata med hon om att vi hade spelat men till sisst så vart jag bannad bara utan vidare
Jag är slut vad ska jag göra ?
Plzz Om ni känner och vet vilken vent tibizX brukar vara på kan ni vara schysst och hjälpa en schysst kille och säga till admin att ta bort bannen på mej
Tycker ni dom ska ta bort bannen och hjälpa mej finna mitt livs kärlek?
612 personer har röstat