Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

3 frågor.

Postat av ztar604 den 3 Augusti 2004, 01:27
39 kommentarer · 80 träffar
1. Varför kallas spawn för bas egentligen? Det finns ju ingen bas, en bas brukar åtminstonde innehålla ett hus man kan söka skydd i. På d2 har t en bas som består av enbart sand. Den enda mapen som dom ev har en bas i är italy, där börjar man iaf i ett hus.

2. Varför är det så populärt nu för tiden att klanka ner på poliser? Dom gör absolut sitt bästa för att se till att vi kan leva i ett någorlunda tryggt samhälle. Ofta lyckas dom inte men det beror säkerligen inte på att dom e lata, dom har helt enkelt inte resurser så det räcker till. Dom löser åtminstonde en hel del brott, om jag hittade en kropp liggandes på gatan skulle jag bara stå och klia mig i huvudet och inte fatta så mycket av var jag skulle börja. Dom lyckas spåra upp massa mördare och det ska dom ha beröm för.

3. Tycker ni det är tufft med alkohol? Oftast om man säger tex i en irc kanal att nä nu ska jag dra i mig ett gäng öl för det e fest ikväll. Då får man ofta höra, "tror du du e cool eller?", "sprit ska det va din tönt", "skryter du om att du dricker öl" etc etc. Nej jag tycker absolut inte att det e coolt att supa, däremot kan det va jävligt skoj. Man blir snurrig i skallen och vinglig förstår ej varför det skulle vara en sån statushöjare. Men sannerligen är det dom som vräker ur sig sådant som tycker dom e tuffa för dom har druckit starköl en gång, eller kanske aldrig har provat med vill få det att verka så.

Nee nu är jag trött.. Ha det.
Föregående tråd
Nästa tråd

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..