Nu äre så att jag är jävligt less på SL som vägrar göra en in och utgång på deras stationer. Jag missade tåget 2 gånger idag bara för att bögarna vägrade låta mig komma förbi efter dom gått ut ur tåget. Jag missade min buss 2 gånger som går i andra stationen, nu är jag jävligt less, så jag tänkte nästa gång ska jag säga AKTA ERA FITTOR och bara slänga mig på gammelfana som går och tror att dom äger sverige för att de är äldre än oss. Jag blev så sur att jag valde ut en snubbe mitt bland alla personer (för att jag såg honom gå istället för att låta mig gå, han var dock ca. 16-18, jag e 14 ;D) och jag hoppa på han börja mata slag på han tills han ramla och sa, vad håller du på med? då sa jag ditt fel att jag missa tåget förfan skyll dig själv. så gick han därifrån med näsblod, tycker dock han får skylla sig själv.
Till er som säger att jag myttar så är ni också dumma i huvet för det är inte kul att mytta på fragbite då 3,9/4 av fragbite redan gör det.
För att skapa diskussioner så vill jag att ni säger vad ni tycker om de som åker tåg eller om något likadant hänt dig, om du vill får du också säga en rolig historia för att det är alltid kul med ett skratt!
EDIT: TILL ALLA ER SOM SÄGER ATT JAG ÄR FJANT BRYR JAG MIG FAN INTE, JÄVLA IDIOTER, DISKUSSIONEN LEDS TILL OM NÅGOT LIKNANDE HÄNT ER (ALLTSÅ INTE SLAGIT NÅGON MEN ATT TÅGPERSONERNA PUTTAR UT ER) ELLER OM NI HAR NÅGOT ROLIGT ATT SÄGA.
Edit 2: #24 nope:P
isf slår jag dom med min kung fu =) hahaha
De som inte förstod att jag drev med den sista delen där jag slog ner honom måste ju vara helt IQ befriad.
Jag ville bara beskriva hur jag kände och vad jag ville göra mot de som tryckte bort mig så jag missade tåget, som gick 15,00 jag kom hem 18,00 vilket inte var så kul.
Klart att jag inte hoppade på någon random snubbe, jag skulle inte göra något sådant. Grejen är att jag inte gillar de som inte lät oss komma förbi, dom har ju redan kommit ut från tåget, varför sådan brådska. jag försöker bara hinna med tåget de kom ifrån.
Att allt ska vara så komplicerat med personer är riktigt rubbat.