Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Distansförhållande

Postat av DJUURET den 23 Augusti 2007, 03:24
34 kommentarer · 1 034 träffar
Antagligen helt forum att fråga på, men gör det ändå....

Har träffat en underbar tjej som bor 30mil ifrån mig, var uppe hos henne förra helgen och denna vecka har hon kommit ner till min hemstad och vi har umgåts hela veckan och jag har fallit pladask och blivit kär i henne och hon för mig, hon vill att vi ska försöka ha ett seriöst förhållande, går det att få ett förhållande att fungera på 30mils avstånd, ingen av oss kan för tillfället flytta närmre den andra då hon har ett barn på 2år som har delad vårdnad om och pappan bor i hennes hemstad och barnet går på dagis där osv osv, och jag har har precis fått ett nytt suveränt jobb i min stad och har svårt att få jobb på ny ort...

så min fråga är kan man få ett förhållande att fungera om man bara kan träffas ca 10 dagar i månaden?? nån som försökt och lyckats? nån som försökt och misslyckats??
Föregående tråd
Nästa tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..