Hej alla fragbitare!
Som vi nu alla vet brukar många människor använda sig av frasen "din mamma", "din mamma är en hora" osv osv
Jag tycker det är så otroligt löjligt, jag menar varför ens använda "mamma" som något dåligt?
Jag förstår inte?
Ni som är kunniga inom området "din mamma", släng in en kommentar om varför folk säger det som ett skällsord?
Diskutera ämnet! Varför använder folk "din mamma" som skällsord, och varför tar folk illa upp för det?
Jag skulle aldrig ta illa upp över det, men tycker bara det är så otroligt fjantigt.
** EDIT **
Skippa gärna de oseriösa kommentarerna, var seriösa. Vore roligt att se folk diskutera detta!
Ang. "din mamma" så används det väl förmodligen i brist på vettiga saker att säga. Sägs väl oftast av folk som inte har något vett i skallen och som inte kommer på något "knäckande" att säga.
Muslimskt tjafs
Tycker i alla fall att det är GRYMT töntigt!
Nej, jag menar inte att det var coolt att säga din mamma förr, men det var mycket mer nedtryckande än vad det är idag. Förr tog du åt dig kommentaren på ett helt annat sätt än vad du gör idag. Idag bryr man sig knappt om personen som uttrycker sig med denna kommentar, utan man tycker precis som du skrev innan att det bara är töntigt.
jag bryr mej inte omde om de sejer det till mej va fan liksom min mamma är bra jag vet det , pungt och slut.
#24 aa , har sett det de går lite över faktiskt...de börjar med att din mamma är fet , sen blir det bara värre och värre...
då blir alla blattar glada kossor xD