Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Så jääävla förbannad

Postat av fnekkifnekki den 19 Juni 2007, 22:08
71 kommentarer · 64 träffar
Haha är väl egentligen rätt så larvigt. Men ialf.. ALLA verkar lida av någon "midsommarmani". Man måste absolut göra något på midsommar och det ska helst vara alkohol involverat.

Folk som inte har kommit på vad de skall göra än får ångest och blir enormt deppade. Jag har en tjejkompis med rätt najs tuttar. Hon är nu helt förstörd för hon vet inte vad hon skall hitta på. Ska hon vara i stockholm? ska hon åka till familjen och vänner i Östersund? Eller ska hon vara i Uppsala där hon nu bor (jag bor också i uppsala, no shit).

Anywaaaaaaaaaaaaay.. Jag föreslog då att "Vi kan väl laga något gott eller dra ut och äta. Kika på fulla människor på stan en sväng och sen dra och hyra en film och bara ta det lungt? (sen ska jag försöka ha sex med henne men det sa jag ju givetvis inte).

Jag är 21 år, snart 22 år.. Skiter fullständigt i om midsommardagen går åt helvette och jag blir sittandes framför TVn. För mig är det bara en vanlig.. hmm fredag?..

Så, har du samma problem? Deppar ihop för du inte har något att göra?

Bryr du dig om vad du gör på midsommar?

267 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

71 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 71 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..