Måste säga att ni gjorde en betygsmässigt dålig täckning utav DH förövrig under helgen. Är det pga att cpl inte använder sig utan 1.6 som ni nästan "skiter" i hela evenemanget?
Ni sänder två man till ett av årets största kvalevenemang. FÖR lite imo!! ESWC är lixom det största i år.
Det var oerhört sega upplägg med filmer, bilder och intervjuer.
Dock får ni oerhörda creds för kvaliteten på grejjerna ni slängde upp i efterhand (
http://www.fragbite.se/?newsID =12711 ) VÄLDIGT BRA!!
Jag säger inte att jag kunde gjort allt bättre själv, utan att fragbite kunde göra det så mycket bättre!
Är det bara jag som saknar fragbite från åren 2004-2005, flippe och samot sprang omkring på väldigt många events och allt som de såg fick vi se innom 30min efter händelsen, inte 1-2 dagar...Det var grymmt!
plz dissa stavfel och diskutera!!
peace
Sen var det väl mest bara filmerna som kom lite sent? Och det är inte direkt något nytt faktiskt. Det tar rätt så lång tid att filma/redigera/rendera/ladda upp filmerna, speciellt när det är många spännande matcher nära inpå varandra.
Att filmerna kom upp sent berodde på att vi inte hade någon filmare tillgänglig så vi fick ta in en förstagångande vikarie, och allt tar ju lite extra tid när man gör det för första gången.
Jag tycker ändå att topic, som var vår filmare, gjorde det riktigt bra. Finalen var slut klockan 19 och från dess till 03:30 klipptes, renderades och laddades det upp fyra filmer, trots överbelastad FTP. Om man ska göra en riktig matchfilm med minst 30-45 minuter grundmaterial som ska klippas och redigeras, renderas och laddas upp o.s.v. så får man räkna med att det tar några timmar.
Om ni hellre vill se korta filmer på t.ex. bara slutsekvensen från en match så skriv gärna det i kommentarer så att vi vet! Det vore ju dumt om filmarna sitter uppe hela nätterna och redigerar långa filmer om ni ändå bara vill ha snabba minifilmer :)