Hej jag har ett problem när det gäller cs ! Det börjar vanligt, jag startar cs allt är frid och fröjd, sen så connectar den till servern och dom där gula "plupparna" kommer fram, då det är 2 "pluppar" kvar så hänger sig cs och det står att programmet inte svarar när jag trycker alt+del+ctrl. Jag frågar min polare som säger att det kan vara mitt antivirus som blockerar hl.exe. Så jag stänger av det och prövar, då kommer jag in på severn fast när rundan ska börja hänger sig allting och. Jag har även stängt av windows brandvägg men samma problem uppstår. Jag har installerat om cs steam ett x-antal ggr. Så nu vänder jag mig till er kunniga om ni har nån idé vad det kan vara för fel ?
Tack på förhand :)
*Obs Den här tråden kan innehålla spår av särskrivningar och stavfel*
du vet "loading...."
w8 edit kmr:
om inte, så vettefan ! gl hf
PS. om du nyss instalerat skiten måste du instalera om och starta igen eftersom du har ctrl, alt, del. vet ej varför, men så äre !
#2 japp det är den.
#5 jo det konstiga är att det har funkat förr sen en dag så började det här komma, jag har scannat datorn efter virus och dyl men inte hittat något som ska påverka det här :S
Annars vet jag inte ;)
EDIT : Skrev snabbare än vad jag klarar av ;)
Kan vara vad som helst som inte gör som du vill.. Sitta å leta fel i 1vecka eller formatera på nån timme, ditt val.
Och Steampowered.com var inte mycket till hjälp jag har aktiverat mitt account skrivit in id nummret osv men kan fortfarande inte göra en tråd :/ får försöka leta efter nån som har samma problem...
Det kanske inte är det som är problemet för dej men ja tycker du ska rensa datorn om du inte redan gjort det ^^ Värt att testa iaf.
Om ni ska göra samma sak, ska ni spara eran user config om ni inte har orginal fast det fattade ni väll sen tidigare xD