Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

blev av me moppen ikv! hjälp

Postat av JinX den 14 April 2007, 22:39
156 kommentarer · 208 träffar
tja nåt sjukt hände ikv, eller rättare sagt för en ungefär en timme sen. tog en french vid statoil nattöppet me nåra kompisar. precis när vi börjar rulla iväg så får ja en tryckspark i ryggen. ja flög av å moppen välter å bromsadaptern går sönder. ja flög på killen å vi slogs, mina kompisar joinade fighten såväl som den andra killens kompisar. dom va mkt äldre än oss så ni kan ju gissa hur de sluta, vi fick råstryk å blev av me våra moppar.

de värsta va att fyra av oss inte hade just avbeställt vår moppeförsäkring för vi skulle sälja dom den här våren. så nu sitter ja här me sprucken läpp å bruten fotled å e helt förstörd. ja har fått utegångsförbud å indragen månadspeng i ett år för att ja va full. iaf så har ja fått fyra tusen i böter upplopp på allmän plats, 2000 oreggad moppe å min kompis som smet på moppe blev sen fasttagen för grovt rattfylleri å grov vårdslöshet i trafik å har fått uppskov på körkortet. killarna som snodde mopparna visade sig bo i närheten å säger at de ska skada oss om vi säger nåt.

Jag myttar inte, de här e seriöst å ja e helt förstörd. Ge mig tips på vad ja ska göra?
Föregående tråd

156 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 156 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..