Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Cykeltjuv

Postat av kAyl den 9 Juni 2004, 17:08
127 kommentarer · 237 träffar
Varje morgon brukar jag alltid cykla till min busshållplats, eftersom den ligger en bit ifrån där jag bor. Imorse hade jag lite bråttom, och stressade som satan till hållpatsen, och precis när jag kommer fram så kommer bussen. Jag hinner inte låsa cykeln, och gömmer därför den lite grann (fast den syns fortfarande, och det är helt öppet område).

När jag senare (nyss), kommer tillbaka är den borta, troligtvis stulen (den har ju inte blåst bort iaf), och jag har ingen aning om vem som kan ha snott den. Just nu känner jag en enorm vrede och kommer troligtvis att misshandla personen som snott min cykel enormt mycke om jag får reda på vem det är. Ska ut och jaga cykeltjuv strax.

Det är en jävligt dyr cykel så jag skulle göra mycket för att få tillbaks den. allt känns så overkligt, "det händer inte mig" :/

Några tips om vad jag kan göra för att få tillbaks den? Annonser och lappar typ? Eller fråga folk om dom sett nåt?

Skriv inte massa skitsvar som t.ex "du skulle låst cykeln" för jag är jävligt förbannad

EDIT: Ni har nog missuppfattat meningen med tråden, jag vill inte höra att det är mitt fel att cykeln är stulen, för det är väl ganska självklart eftersom jag inte låste, utan jag vill ha tips för hur man går till väga. Så ni kan sluta kritisera mig och komma med tips istället.

Kan tillägga att cykeln är en Orange/Svart 22'' Univega MountainBike (cykeln på den här bilden är en liknande modell, fanns ingen just på min modell då den är något år gammal) med knackiga växlar. Så om ni kan hålla utkik på annonsplatser skulle jag vara tacksam. Hittar ni något misstänksamt kan ni skriva till mig. Tack.
Föregående tråd

127 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 127 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..