Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

utrota alla djur?

Postat av m0rfar den 13 Februari 2007, 05:32
17 kommentarer · 48 träffar
http://www.hatadjur.se /

Kan inte fatta att det finns människor som vill utrota alla djur, vad tänker dom med liksom? Om dom hade något förnuft borde dom fatta att vi inte heller klarar oss utan djur särskilt bra. Vi ska respektera och värna om djuren inte tvärtom!

Några exempel från sidan:

"Visste du att:
Det finns slakterier där påfösarna inte längre får använda elektricitet för att fösa på djuren. På dessa slakterier är antalet dödsfall bland anställda mer än dubbelt så högt varje månad än vad det är på andra slakterier. Detta trots att de anställda har samma utbildning och i övrigt samma arbetsvillkor som på vanliga slakterier?"

och

"Denna kanin infångades den 3/12 -04 av vår frivilliga kår och avlivades samma datum. Detta djur var misstänkt för såväl grovt rån som barnarov och misshandel. Kräket hade rymt från en bur i norra Västergötland. Detta är ett resultat av den bristande lagstiftningen vad gäller djurhållning i vårt land!"

Jag har aldrig i mitt liv träffat på en livsfarlig Gris eller Kanin. Ok, jag har blivit biten i tummen av en Kanin, men han var förmodligen bara lite arg för att jag käkade upp hans morot. Djur är inga mördare iaf! Hoppas sidan stängs ner kvickt, för blir riktigt förbannad att de beskyller djuren på detta sätt.
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..