Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
Main partners
Swedish partners
Philips Samsung Trocadero

1

Bostream Scream

Postat av Sphinx-nr1 den 13 Maj 2004, 14:02
62 kommentarer · 223 träffar
Har nu läst en del tråder och sett lite väl mkt dålig kritik mot Bostream scream. Vi kan juh börja med att dem som köper det är små ungar under 11 , varför gnäller dem egentligen?

1. Bostream har förseningar Svar : So? det gör det inte till ett sämre bredband för enligt dem trådar jag läst har ingen gnällt på dålig nedladdnings hastighet eller "dålig ping" i Cs

2. Dem flesta som vill satsa på lite bättre bredband går till BBB för deras polare har det och då plötsligt är det så mkt bättre än Scream , ingen vågar gnälla om det skulle vara fel , Har fan inte sett en ända tråd om att BBB är dålig , men har hört så mkt skit ändå , hur kommer det sig tro?

3. "Bostream scream suger du måste bo 100 meter från en station" Ok. Då kan vi säga såhär du kan bo hur långt ifrån som helst men du får sämre hastighet desto längre bort du bor , SAMMA PRINSIPER SOM MED BBB.

Fast med BBB kan du högst få 12mbit in 9 mbit ut om du inte har fibernätverk eller 100mbit.

Scream erbjuder VDSL som kan ge dig 8-26mbit beronde på hur långt ifrån du bor en station. ADSL är 0-8.

Kan säga såhär jag har haft Bostream Scream i 1 månad och bor 400 meter ifrån ungefär och har 8mbit in och UT. Nu efter en månad får jag upgradering till 8-26mbit hur mkt det blir får jag se

Syftet med denna tråd var att man ska tänka efter innan du beställer BBB och titta på andra bolag

/ Orb
Föregående tråd
Nästa tråd

62 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 62 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..