Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

EMO kids

Postat av Tiger den 19 September 2006, 03:30
295 kommentarer · 310 träffar
Satt på tåget med en polare och 3 killar i 12-års ålder kliver på o sätter sig lite längre bort. De har svart hår, nitar o läder, emo ni vet :). "sikka coola ungar" sa min vän och antyde på att de skulle supa sig fulla på lätt öl, som de skulle snatta på hemköp.

De sitter o diskuterar lite om vilken väska de ska använda och då kommer en likasinnad tjej fram till dem o ber om något, en cigg tror vi, men efter ett tag tar en av killarna upp sin plånbok med 5-6 rakblad som är inlindade i papper.

"Skär dej nu" säger en av killarna
"Nej ja gör det när jag kommer hem" svarar tjejen
"Ok gör det i cam på MSN då" svarar killarna
"Aaa" säger hon , och går tillbaka till sin plats.

Killarna fortsätter prata om hur de brukar skära sig och vart, visa sina "coola" ärr.

Vad i h*lvete har hänt med ungarna? När jag va 12 va ja på disco och såg på "power rangers", men detta är ju helt sjukt. Jag förstår för övrigt inte vad detta EMO folk vill uppnå.
Om det är några som läser detta och känner igen sig, snälla nån sluta. Ni kommer ångra er när ni blir äldre och fått tillbaka erat förnuft.
Nästa tråd

295 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 295 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..