1
Behöver lite hjäp här!
Postat av dofffft- den 3 September 2006, 01:20
31 kommentarer · 75 träffar
Hejsan. jag var med 3polare på grönalund igår. Min flickvän var med å 2polare, När min polare sa att han vill prata med min tjej så gick dom iväg, efter ungefär 15minuter så undrar jag vart dom kan ha tagit vägen, så jag gick runt å letade lite grann, efter ungefär 5minuter så ser jag dom på en bänk. dom sitter brevid varran å strular, jag går fram å säger "" Vad fan håller ni på med"" Hon vänder sig om blixt snabbt å säger, ""Det var inget jag lovar det var inget"" jag vänder å går därifrån till min andra polare, brättade vad som hade hänt, å han tyckte det var helt sjukt, iaf sen så stack jag hem själv, Och nästa dag går jag hem till min flickvän. knackar på å hennes mamma öppnar å jag går in på hennes rum, knackar till lite först, sen går jag in, då ligger hon där med min polare och på golvet ligger det en använd kondom, då sliter jag upp min polare å börjar sparka å slå honom efter ungefär 1min så kommer hennes pappa upp å särar på oss, jag gick hem å funderade på vad jag hade gjort som varit så elakt mot henne så hon ligger med min polare, har aldrig varit otrogen mot henne eller något, vad tycker ni att jag ska göra!? hon är liksom 18 å jag 19 tycker ej man håller på så då, skillnad om man är 13-15 helt annan sak, Men i alla fall vad ska jag göra?! mvh Erik