×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

BBB support

Postat av laxx den 3 September 2006, 01:09
15 kommentarer · 174 träffar
Ringde till bbb support idag ang ett TP-test jag gjorde.(15 min väntetid). Det visade att jag hade 5% paketförlust (yttrar sig i choke). Det kunde bero på att jag hade för lång förlängningssladd från första telejacket sa supportnissen. Han fortsätter med: Det bästa du kan göra är att...... sen bröts samtalet. Nu till min fråga. Vad skulle han säga?? Eller la han på luren för att han inte kunde lösa problemt?
Föregående tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..