Det finns många saker här i livet, både på internet och IRL, min fråga till er är; vad stör ni er mest på?
Min störningslista:
*Personer med tre konsonanter i nicket (xpZ, qp3, trz)
*Personer som inte kan skriva ordentligt (finns gott om exempel här, heh)
*Personer som spelar WoW och tror att det är ett bra spel
*När min dator laggar babiananus för att jag inte orkat reboota den på en och en halv månad
*Personer som sitter och snackar i mitt ventrilorum när jag ligger och sover och glömt sänka ljudet
*Fragbitemoderatorer som tar bort trådar som visst bidrar till vettiga diskussioner, bara för att dom själva inte kan tänka ett steg längre än tråden uppmanar
*Personer som skriver och klagar på tråden, fast det framgår glasklart från rubriken vad den handlar om
*Personer som tror på konspirationsteorier
*Feminister (tack #11)
*Mytomaner (tack #10)
*Personer som hatar USA utan att ens veta varför de gör det, "de bara gör det". (tack #9)
*Mygg och knott (tack #10)
Kommer fylla på listan varefter, kommer nog få rätt bra inspiration från er andra. Hoppas den bidrog till någon intressant/rolig läsning.
*Personer som hatar USA utan att ens veta varför de gör det, "de bara gör det".
*Personer som editar sina inlägg
Endast det
samt folk som försöker vara stöddiga.
Det är ett bra spel?
Skriv inte sådär när du inte har testat det, kompis.
Du kanske har testat det, men du har fan inte levlat mer än 10 levlar :]
Ot: Personer som spelar CS och tror det är ett bra spel -_-
btw, spelade CS innan jag började med wow :]
Sedan är det ju mindre rekommendabelt att skryta om saken
-Personer som låtsas höra vad man säger, och sedan säga "Vad sa du?" efter typ 10 min :@
-Cpn som måste ta upp all jävla plats i tunnelbanan helt själva, så att andra inte kan sitta där. Ofta kärringar med sina jävla handväskor!
Kommer med edit om jag kommer på fler
PARIS HILTON
De 2 grabbarna i A-teens som inte kan sjunga utan bara dansa.
De 2 grabbarna i "Chipz" eller vafan dom heter som också bara kan dansa.
(2)jag stör mig fett på att man kan se vissa killar kan gå förbi på stan med kanon brudar och dom ser ut som skabb själva :S
(3)Tröga människor! som tänker med öppen mun.
(4) fetknoppar
(5) glasögonormar
(6) rödtottar
(7) fett jobbigt att alla brudar är efter mig..börjar bli för mkt..men jag är nog för charmig.
orkar inte skriva hatbibeln så det får räcka. (DOT)
- Människor som skriver dåligt med flit. Dvs, överdrivet med punkter, avsaknad av kommatecken, dålig eller ingen styckesuppdelning. Jag är dyslektiker och texter som inte är skrivna "korrekt" är svåra för mig att läsa.
- Människor som gnäller i onödan på stavfel och osammanhängande texter.
(jamenvisst, det är lite dubbelmoral över det hela, men 14 komentarer om stavfel i en tråd är 13 för många!)
- Whine om trådar/inlägg på forum som är onödiga, att sidor suger hit och suger dit. - Skit i att använda sidan, eller läsa tråden om det inte faller dig i smaken.
- Människor som lägger ord i munnen på andra under diskussioner.
- Människor som inte tänker! Ja, jag hatar korkade människor, så illa är det.
- Folk som inte respekterar andras åsikter eller sätt att leva ger mig allergibesvär. - Man behöver inte gilla allt och alla, men man kan acceptera eller låta det vara! Jag kämpar hårt för att vara accepterande i alla frågor även om jag inte håller med och förstår andras synpunkter. Diskutera och argumentera kan man göra, men respekt är något man förtjänar, och vinner i längden genom att respektera alla.
- Att jag inte kan göra en punktlista utan att argumentera med mig själv om varför jag tycker som jag gör.
Folk som stavar fel i varannan mening.
folk som använder StOrA och små bokstäver i ett ord.
folk som inte borstar tänderna och stinker skit.
Stör mig på dumma jävla fjortis brudar.
Stör mig på #25 eftersom han försöker va cool över internet fattar inte varför men :/
asso hatar jag alla mina "kompisar!"
Gamlingar som inte märker att de har typ en mygga som suger blod mitt i pannan/ matrester kvar i utanför läppen.
Folk som får slem i halsen men orkar inte harkla när de talar.
Darin
Basshunter
Folk som försöker leka tuffa.
* Myggor/knott/flugor kan göra mig redigt förbannat.
* Uppkäftiga utlänningar som inte kan argumentera (Nej, inte rasist).
* Att gå på stan när det är mycket folk, folk går i fel "fil", tanter eller andra orespektfulla människor som går väldigt sakta så man måste sakta ner själv. Och eftersom det är så mycket folk så kan man helt enkelt inte komma undan, alltså måste man helt enkelt gå bakom slashasarna.
Och mycket, mycket mera!
Over and Out!
drygt tjatande.
insekter som stör.
+ folk som slutar varje mening med stor bokstav och som avslutar ord med "n" i slutet med stor bokstav
- Stör mig på människor som stirrar på en typ 5 sek efter man avslutat sin mening.
- Stör mig på polare som säger att dem är bättre än mig på cs när jag vet att dem inte är det.
Stör mig på mkt mera småsaker som jag inte orkar rabbla upp här.
Det finns ju inom alla olika ämnen också så det stör man sig alltid på.
Finns inte ens chans att utrota alla jävlarna heller, fyfan vilken skitvärld vi lever i =/
Så går jag upp och skriker på dom. Så när jag lägger mig igen så börjar dom igen. Finns fan inget värre.