1
Vad stör ni er mest på?
Postat av Ream den 2 Augusti 2006, 16:06
62 kommentarer · 151 träffar
Det finns många saker här i livet, både på internet och IRL, min fråga till er är; vad stör ni er mest på?
Min störningslista:
*Personer med tre konsonanter i nicket (xpZ, qp3, trz)
*Personer som inte kan skriva ordentligt (finns gott om exempel här, heh)
*Personer som spelar WoW och tror att det är ett bra spel
*När min dator laggar babiananus för att jag inte orkat reboota den på en och en halv månad
*Personer som sitter och snackar i mitt ventrilorum när jag ligger och sover och glömt sänka ljudet
*Fragbitemoderatorer som tar bort trådar som visst bidrar till vettiga diskussioner, bara för att dom själva inte kan tänka ett steg längre än tråden uppmanar
*Personer som skriver och klagar på tråden, fast det framgår glasklart från rubriken vad den handlar om
*Personer som tror på konspirationsteorier
*Feminister (tack #11)
*Mytomaner (tack #10)
*Personer som hatar USA utan att ens veta varför de gör det, "de bara gör det". (tack #9)
*Mygg och knott (tack #10)
Kommer fylla på listan varefter, kommer nog få rätt bra inspiration från er andra. Hoppas den bidrog till någon intressant/rolig läsning.
Min störningslista:
*Personer med tre konsonanter i nicket (xpZ, qp3, trz)
*Personer som inte kan skriva ordentligt (finns gott om exempel här, heh)
*Personer som spelar WoW och tror att det är ett bra spel
*När min dator laggar babiananus för att jag inte orkat reboota den på en och en halv månad
*Personer som sitter och snackar i mitt ventrilorum när jag ligger och sover och glömt sänka ljudet
*Fragbitemoderatorer som tar bort trådar som visst bidrar till vettiga diskussioner, bara för att dom själva inte kan tänka ett steg längre än tråden uppmanar
*Personer som skriver och klagar på tråden, fast det framgår glasklart från rubriken vad den handlar om
*Personer som tror på konspirationsteorier
*Feminister (tack #11)
*Mytomaner (tack #10)
*Personer som hatar USA utan att ens veta varför de gör det, "de bara gör det". (tack #9)
*Mygg och knott (tack #10)
Kommer fylla på listan varefter, kommer nog få rätt bra inspiration från er andra. Hoppas den bidrog till någon intressant/rolig läsning.