Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad stör ni er mest på?

Postat av Ream den 2 Augusti 2006, 16:06
62 kommentarer · 151 träffar
Det finns många saker här i livet, både på internet och IRL, min fråga till er är; vad stör ni er mest på?

Min störningslista:

*Personer med tre konsonanter i nicket (xpZ, qp3, trz)

*Personer som inte kan skriva ordentligt (finns gott om exempel här, heh)

*Personer som spelar WoW och tror att det är ett bra spel

*När min dator laggar babiananus för att jag inte orkat reboota den på en och en halv månad

*Personer som sitter och snackar i mitt ventrilorum när jag ligger och sover och glömt sänka ljudet

*Fragbitemoderatorer som tar bort trådar som visst bidrar till vettiga diskussioner, bara för att dom själva inte kan tänka ett steg längre än tråden uppmanar

*Personer som skriver och klagar på tråden, fast det framgår glasklart från rubriken vad den handlar om

*Personer som tror på konspirationsteorier

*Feminister (tack #11)

*Mytomaner (tack #10)

*Personer som hatar USA utan att ens veta varför de gör det, "de bara gör det". (tack #9)

*Mygg och knott (tack #10)

Kommer fylla på listan varefter, kommer nog få rätt bra inspiration från er andra. Hoppas den bidrog till någon intressant/rolig läsning.
Föregående tråd
Nästa tråd

62 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar